چت شده؟


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم


سـَر ميـــز شــام..

يادتــ كـہ مے افتــم...بغض ميكنَــم

اشكــ در چشـمانم حلقـہ مــيزند

همـہ متعجــِب نگاهـم ميكـُـنند..

لَبخنـــ:)ــد ميزنــم و ميــگويـم:

چقـــدر داغ بـُـود!!


 

ای کاش میشد یه گوشه ای نوشت...

خدایا

خیلی خستم

فردا بیدارم نکن


 


ه سادگی رفـت ؛


نــه اینکه دوستم نداشت !


نـــــــــه ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فهمید خیییییییلی دوستش دارم



گاهی دست خـــودم را می گیرم !!

می برم هوا خوری ..!

یــاد تو هم که همه جا با من است..

تنــهایــی هم که پا به پایم میدود..

میبینی؟

وقتی که نیستی هم جمعمان جمع است !


انقدر فریاد هایم را سکوت کرده ام که اگر به چشمانم بنگرید ،

کر می شوید ....

 


من دیوانه نیستم

فقط کمی تنهایم

همین

چرا نگاه میکنی؟

تنها ندیده ای؟

به من نخند

من هم روز گاری عزیز دل کسی بودم.

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت20:17---15 فروردين 1392
فرزانه نوشتي باهات رسمي حرف زدم تو وبت!؟من كي حرف زدم؟من كه اصن بهت كامنت ندادم!!!!

الهه
ساعت20:13---15 فروردين 1392
سلام فرزانه جونم.آجي همين حالا بخدا نتمو شارژ كردم.حرفاتو خوندم.مگه ميشه بهت رمز ندم گلم.وايسا

sahel
ساعت14:33---14 فروردين 1392
api????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????
پاسخ:are aji...adreset moshkel dare:(


zahra
ساعت14:31---14 فروردين 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:,| 14:6|من|

MiSs-A